Rozpoczęcie realizacji zamówienia i formy płatności.

1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą zaksięgowania przelewu na koncie, otrzymania płatności kartą kredytową/płatniczą bądź podpisania przez Klienta umowy kredytowej z jedną z firm ratalnych.

2. Warunkiem rozpoczęcia realizacji zamówienia przez Sklep jest wpłata przez Klienta zadatku w wysokości minimum 30% wartości złożonego zamówienia.

3. Dopłata następuje w chwili odbioru produktu, przedpłatą na konto bankowe, kartą kredytową/płatniczą lub za pobraniem kurierskim - w zależności od wybranej przez Kupującego formy płatności.

4. Wszelkich wpłat bankowych należy dokonywać na podany numer konta bankowego Sklepu.

Bank BZWBK nr konta : 82 1090 1753 0000 0001 0827 6613

Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT. Dokument sprzedaży dostarczany jest wraz z przesyłką, lub wysłany zostanie za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres wskazany jako adres wysyłki towaru, lub inny, wskazany przez Klienta na potrzeby korespondencji.

Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy.

1. Klient może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie produkty nie zostały jeszcze wysłane: (a) kontaktując się z Działem Obsługi Klienta; (b) przesyłając informację drogą elektroniczną.

2. Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie Internetowym iltalianhome.pl w zakresie działalności niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową może zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 (czternastu ) dni od otrzymania zrealizowanego zamówienia każdy zamówiony w Sklepie Internetowym italianhome.pl produkt, za wyjątkiem produktów wykonanych na specjalnie zamówienie, zgodnie z zamówieniem klienta.

3. Klient, o którym mowa w ust. 2 powyżej może dokonać zwrotu zakupionych produktów, na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie, jeżeli w terminie 14 (czternaście ) dni od daty otrzymania przedmiotu zamówienia złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokona zwrotu towaru. Jednakże, w wypadku towaru składanego na indywidualne zamówienie, w/w. uprawnienie nie przysługuje.

4. Klient, o którym mowa w ust. 2 powyżej, może zwrócić przedmiot zamówienia w całości lub części: (a) w Salonie Abar – podczas odbioru przesyłki lub w ciągu 14 (czternastu ) dni od odbioru zamówienia, (b) po odebraniu przesyłki dostarczonej kurierem. Wówczas zwracane produkty składające się na zamówienie należy odesłać na adres: Warszawa 05-077 ul.Trakt Brzeski 72 .

5. W przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego, ponosi on koszty odesłania towaru.

6. Wszelkie płatności między stronami następują poprzez zapłatę sumy nominalnej wyrażonej w złotych polskich.

7. Sklep nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

8. Sklep dokona zwrotu należności w ciągu 7 dni kalendarzowych w przypadku zwrotu towaru zgodnie z ust.2

Theme Options

Kolor szablonu
Segment obrazu tła: